<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d22298983\x26blogName\x3dRosygarden\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://rosygarden.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://rosygarden.blogspot.com/\x26vt\x3d386779555067991278', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Rosygarden

Just a rose trying to survive in a big and cruel garden...
 

Ayrılmak 2...

Ayrılmak ile ilgili güzel bir yazı buldum.
Ayrılık acısını azaltan bir yazı: Ayrıl(ş)mak
« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

At Tuesday, May 30, 2006 3:26:00 PM, Blogger ladybird said...

Cok guzel bir yazi.
Nihai ayrışma kıyamet ile olacaktır demis yazar..

Nihaki kavusma da kiyamet ile olacaktir..

Gunes altin sacli guzel kiz. Ay yakisikli delikanli. Birbirlerini deliler gibi severler ancak biri karanlikta dgri ise aydinlikta kaybolur. Bu olumsuz ask senelerce boyle devam eder. Bu asiklar hic bir zaman umitsizlige kapilmazlar cunku bilirler ki onlara vuslat gorundugunde kiyamet kopacaktir.

Iste gercek sevenlerde boyle olmalidir. Peygamber efendimizin(s.a.v) mujdesini hatirlamali.

Kisi cennette sevdigiyle beraberdir..    



At Tuesday, May 30, 2006 3:45:00 PM, Blogger ladybird said...

Hasret oldu ayrılık oldu
(I had missing, I was set apart)
Hüzünlere bölündü saatler
(The hours were divided into sorrows)
Gördüm akan iki damla yaş
(I saw tears in the eyes)
Ayrılık da sevgiyle beraber
(Separation comes along with love)

Bir şarkı bir şiir gibi
(Like a song, like a poem)
Yaşadım, canım, acıları
(I lived, my dear, the sufferings)
Senden bana hatıra şimdi
(It is a memory from you to me now)
Sakladım sevgini kederle
(I kept your love with grievings)

Bir sır gibi saklarım seni
(I hide you like a secret)
Bir yemin bir gizli düş gibi
(Like a promise, or a secret dream)
Ben bu yükü taşırım sen git
(I can carry this on my shoulders, go now)
Git acılarla
(Go, the sorrow is staying with me)    



At Tuesday, May 30, 2006 10:54:00 PM, Blogger rosygarden said...

Evet kıyamet nihai ayrışma ama herkesin kıyameti de kendi ölümüdür. bu açıdan ölüm de bir nihai ayrışma, bu fani dünyanın tüm faniliklerinden ayrılmak ama aynı zammanda ebediyete kavuşmak mıdır?

Güneş ile ay'ın aşk hikayesi çok güzeldi. Ben böle masalları, hikayeleri dinlemeye bayılıyorum da:))

Çeviri de güzel olmuş, eline sağlık...    



At Friday, June 02, 2006 11:11:00 PM, Blogger ladybird said...

Yatar gül harmanı gibi
Canımın dermanı gibi
Her yanında çiçek açmış
Binboğa Ormanı gibi
Nesine yar nesine
Ölürüm ben sesine
Bir daha vursa idi
Nefesim nefesine
Canım sese mi geldin
Kadem basa mı geldin
Sağ olsam gelmez idin
Öldüm yasa mı geldin
Nesine yar nesine
Ölürüm ben sesine
Bir daha vursa idi
Nefesim nefesine
Saçın yüzüne perde
Yüreğim düştü derde
Ayak üstü duramam
Seni gördüğüm yerde
Nesine yar nesine
Ölürüm ben sesine
Bir daha vursa idi
Nefesim nefesine

Offf Offf    



At Saturday, June 03, 2006 10:11:00 PM, Blogger rosygarden said...

Birileri benim gibi efkarlanmış :))
Şöle iki demli çay olucaktı ladybird karşılıklı höpürtederek içip sahilde efkar dağıtacaktık...
Şle kız kulesininin karşısında mesela... Boğazın havasını içimize çekerek...
Aaaaaaaahhh aahhhhhhh...    



At Monday, June 05, 2006 7:01:00 AM, Blogger ladybird said...

Neden olmasin ;)
Safak 34 ;)    



At Saturday, June 17, 2006 1:52:00 PM, Blogger ladybird said...

Nerelerdesin ?
Yazilarini bekliyorum ;)    



At Thursday, June 29, 2006 1:49:00 PM, Anonymous Anonymous said...

Etkileyici.    



» Post a Comment
 

Powered by Blogger
make money online blogger templates

   





© 2006 Rosygarden | Blogger Templates by Gecko & Fly.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.
Learn how to Make Money Online at GeckoandFly