<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d22298983\x26blogName\x3dRosygarden\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://rosygarden.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://rosygarden.blogspot.com/\x26vt\x3d386779555067991278', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Rosygarden

Just a rose trying to survive in a big and cruel garden...
 

Bahar...


Tahin' in blogunda baharın gelişini bizlere bir kez daha hatırlattığı güzel fotoğraflarını görünce kıskandım ;) Hemen ben de onunki kadar güzel olmasalar da bir kaç tane bahar fotoğrafını bloguma ekleyeyim dedim. Aslında her gün işe giderken akşam eve dönerken gözlerimi dört açıyorum. Kuşlara, ağaçlara, aya bakıyorum. İlk defa bu baharda ağaçların nasıl baharla birlikte yeşillendiğini, çiçeklendiğini gördüm. Gerçek anlamda gördüm ya da daha doğrusu farkettim. Utanmasam bulduğum her fırsatta telefonumu çıkarıp baharın farkettiğim, gördüğüm her güzelliğini fotoğraflayacağım.

İşte utanmadığım birkaç anda çekebildiğim bir kaç bahar fotoğrafı:


Bahar Çiçekleri...

Dayanamadım bir papatya kopardım :( Özür dilerim :(

(ÖNEMLİ NOT: Yukarıdaki çiçekleri ben toplamadım. Ben bu konuda masumum:) Bunlar arkadaşıma gelen çiçekler.)

Keşke muhteşem kokusunu da iletebilseydim. Çok güzel kokuyordu.

(ÖNEMLİ NOT 2: Bunu da ben koparmadım.)

Arabayla geçerken telefonla ancak bu kadar çekebildim. Laleler harika görünüyordu.

Aslında bembeyaz çiçeklere bürünmüş çok güzel ağaçlar da gördüm sokak aralarında ama işte fotoğraflarını çekemedim. Zaten fotoğraf çekmeyi çok sevsem de bu konuda çok acemiyim. Bir türlü nesneleri gördüğüm şekillerini fotoğraflara yansıtamıyorum. Çok güzel bir an ya da çok güzel bir manzara görüyorum sonra fotoğrafını çekince o fotoğrafta o manzarayı, o anı göremiyorum. Neyse çeke çeke belki öğreniriz fotoğraf çekmeyi ;)

« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

At Sunday, April 30, 2006 11:39:00 PM, Blogger tahin said...

Cok guzeller:)
Hele Gul ve papatyaya bayildim. Gul'un kokusunu resmen burnumda duydum inan ki.

Guzel fotograf icin iyi bir fotograf makinasi (zoom ozelligi yuksek olursa cok iyi olur) ve bir de dogru "isik" cok onemli. Fotografi fotogrqaf yapan isikir.

Gunesi arkana almayi unutma:)

Fotograf cektikce hatalarini duzelttigini goreceksin inshallah.

Bense sadece bir amatorum:)    



At Monday, May 01, 2006 12:35:00 AM, Blogger life said...

Bütün gülleri seviyorum:)

Kaliteli resim için kaliteli bir fotoğraf makinası şart kesinlikle.Güzel bir manzara olmasada kaliteli bir fotoğraf makinan varsa o manzara çok güzelleşebiliyor.Benim kaliteli bir fotoğraf makinasına ihtiyacım var da:)    



At Monday, May 01, 2006 10:04:00 PM, Blogger rosygarden said...

Saolun arkadaşlar tavsiyeler için. Deneme yanılma yöntemiyle öğrenmeye devam edicem :) Denemelerimi de inşallah szilerle blogumda paylaşırım.    



At Tuesday, May 02, 2006 4:14:00 AM, Blogger ladybird said...

Eline saglik..Cok guzel cekmissin bence..Devamini bekliyoruz..

Linklerine ekledigin icin tesekkurn ederim..Yalniz benim link acilmiyor basinda fazla http:// var..

sevgiler..    



At Thursday, May 04, 2006 12:46:00 AM, Blogger tahin said...

Yeni foto isteruk! Yeni foto isteruk:)    



» Post a Comment
 

Powered by Blogger
make money online blogger templates

   





© 2006 Rosygarden | Blogger Templates by Gecko & Fly.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.
Learn how to Make Money Online at GeckoandFly