<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d22298983\x26blogName\x3dRosygarden\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://rosygarden.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://rosygarden.blogspot.com/\x26vt\x3d386779555067991278', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Rosygarden

Just a rose trying to survive in a big and cruel garden...
 

Who am I ?

You Are Fall!

Thoughtful
Expressive
Creative
Poetic
Smart



Kesinlikle doğru :)) Ben zaten en çok sonbahar mevsimini, serin rüzgarlarını, sarı yapraklarını, ağaçların dökülen yaparaklarının üzerinde yürürken çıkan hışırtıları severim...

En son ortaokuldayken böyle testler çözmüştüm. Hala hoşuma gidiyormuş bunları cevaplamak :))


You Are a Light Pink Rose

You represent sweetness and grace.

Your vibe: Kind and gentle

Falling in love with you: is like falling in love with a best friend

No comment...
You Are a Carnation

You are down to earth and grounded.
You tend to be more traditional than trendy.
Your confidence gets you through anything.
People trust you and are very loyal to you.


Bu hiç uymadı :(

Your Power Color Is Blue

Relationships and feelngs are the most important things to you.
You are empathetic and accepting - and good at avoiding conflict.
If someone close to you is in pain, it makes you hurt as well.
You try to heal the ones you love with your kind and open heart.

Bu tam uyuyor bana... Gerçekten de insanlarla tartışmaya bile girmeyi sevmem. Bu yüzden bazen hakkımı bile savunmadığım oluyor:( İnsanların acılarını dinlediğimde mıknatıs gibi sanki onların acılarını üzerime alıyormuşum, çekiyormuşum gibi hissediyorum. Yani bu da doğru...
« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

At Sunday, April 23, 2006 11:08:00 PM, Blogger ladybird said...

Bu testleri cok seviyorum. Hatta blogumu actigimda ilk konu test sonuclarim olmustu..

Bunlari ben de cevaplayip bloguma asayim hemen;)

Denemek istersen link;

http://web.tickle.com/personality/authorize/signin.jsp?url=/personality/index.jsp

Sonucu yayinlarsin sonra ;)    



At Monday, April 24, 2006 4:52:00 PM, Blogger rosygarden said...

Linki tıklayıp hemencecik cevapladım testi ama sonucu yayınlar mıyım bilmiyorum ;)sonuc ne mi cikti :))Sonuuucc "Critic" cikti.
Ladybird bu arada bloguna nasıl müzik yüklüyorsun? Acemi bir blogcu olarak henüz daha bunu beceremedim :(    



At Monday, April 24, 2006 7:10:00 PM, Blogger ladybird said...

;))
Ben de HUNTER cikmisitim;)Denizde ava ciktigim dogru ama neye gore huntr anlamis degilim:P

Testi tekrar yapsam farkli sonuc cikabilir..Eskiden tum testler extrovert cikartirdi ki oyleydim. Simdi yari introvert, yari extovert cikmaya basladi;) Gittikce asosyal oluyorum sanirim..Yalnizligi tercih ettigim icin cevaplari etkiliyor haliyle..

Muzigi kod olarak koydum bloguma. http://www.filelodge.com sitesinden bilgisayarindaki herhangi parcayi upload ederek, verilen kodu template'e yerlestirebilirsin saniyorum.. Bir dene istersen..

Kolay gelsin..    



» Post a Comment
 

Powered by Blogger
make money online blogger templates

   





© 2006 Rosygarden | Blogger Templates by Gecko & Fly.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.
Learn how to Make Money Online at GeckoandFly