<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d22298983\x26blogName\x3dRosygarden\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://rosygarden.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://rosygarden.blogspot.com/\x26vt\x3d386779555067991278', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Rosygarden

Just a rose trying to survive in a big and cruel garden...
 

Kördüğüm...

Kördüğüm oldum. Girdim birbirine. Arap saçından beter oldum. Artık düşünemiyorum, göremiyorum, duyamıyorum, algılayamıyorum.... Sadece hissediyorum sanki. Sadece duygularım kaldı... Korkularım, endişelerim, dertlerim, acılarım, hüzünlerim, kinlerim, öfkem...Sanki beynim durdu ama kalbim atmaya devam ediyor. Duygularım beni ordan oraya sürüklüyor sanki.



Artık nefes alamıyorum. Ne evde ne de işte huzur bulamıyorum. Ben huzura kavuşmaya çalıştıkça her şey daha da kötüye gidiyor. Lanetli gölgeler diyarına sürüldüm sanki... Koşuyorum koşuyorum ama sonu gelmiyor, karanlık bitmiyor... Yoruldum artık, hatta bittim, tükendim. Pes ediyorum daha doğrusu pes etmek istiyorum ama izin verilmiyor. Haykırmak, bağırmak istiyorum. "Ben güçlü değilim, ben sizin bildiğiniz, sandığınız o güçlü kişi değilim, bunları kaldıramıyorum ve artık pes ediyorum" diye...

Aynı rüyalarımdaki gibi tüm gücümle bağırıyorum, bağırıyorum ama sesim çıkmıyor. Aynı rüyalarımdaki gibi sanki bedenimin içinde ruhum debelenip duruyor ama bedenime hükmedemiyor. Ağzım açılmıyor bir türlü, sesim çıkmıyor...

Kaçmak, uzaklara gitmek, kaybolmak, yalnız kalmak istiyorum... Ama nasıl kaçıcam, nereye kaçıcam?Kendimden nasıl kurtulucam? Ben benden nasıl kurtulucam? Beni boğan kendi ellerimden kurtulup nasıl nefes alıcam?

Kördüğümler nasıl çözülür?

Nasıl? Nasıl? Nasıl?

(Ben boşuna kıskanmıyorum ağaçları, kuşları, semadaki ayı... Onlar hep huzur içindeler... Kördüğüm olmadan, karışmadan, omuzlarındaki yükün altında ezilmeden, insan olmanın, karar vermenin ızdırabı olmadan...)


« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

At Monday, March 27, 2006 12:00:00 AM, Blogger John Nelson said...

Beautiful photos here. Thanks for the song translation. Keep it up!    



» Post a Comment
 

Powered by Blogger
make money online blogger templates

   





© 2006 Rosygarden | Blogger Templates by Gecko & Fly.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.
Learn how to Make Money Online at GeckoandFly